Titel: DSKM ta'r ordet
Hvad: Heldagsworkshop og kommunikationsstrategi
Kunde: Dansk Selskab For Klinisk Mikrobiologi


OpgavenDSKM er et fagligt selskab af læger. De arbejder behind the scenes, i laboratorierne, men har en enorm betydning for sundhedsvæsenet. Deres udfordring? At de i debatter, forhandlinger og politiske beslutninger alt for ofte oplever, at deres stemme ikke bliver hørt, dog også fordi organisationen og dens medlemmer ikke selv ta'r ordet. DSKMs ledelse bad mig hjælpe med at udvikle en strategi og derpå planlægge og afholde workshop for medlemmerne, hvor vi sammen kunne knække løsninger og skabe en kommunikationsstrategi. 

Tilbagemelding: Vi holdt en kreativ, sjov og anderledes workshop om branding. Lars AP tog os igennem hele vejen; fra den spæde planlægning til selve dagen og opfølgning bagefter. Vi har nu et nyt fundament at bygge videre på – og opgaven er ikke længere så uoverskuelig eller skræmmende. Det var bare en Fucking F(ed) proces!

– Ulrich Stab Jensen, næstformand Dansk Selskab for Klinisk Mikrobiologi